Aki szereti az autósportot és a Dakart, az jól tudja, ki is Jean-Louis Schlesser, aki a gyári méregdrága összkerékhajtású versenygépekből álló mezőnyt Afrikában többször is állva hagyta összetettben hátsókerék hajtású kocsijával a homoktengerben.
De vajon hogyan jutott eszébe a francia Dakar-pápának, hogy egy kis Veszprém melletti műhelybe hozza a nevét viselő Schlesser SP01 tereprali autó elkészítését? A titok nyitja Horn Albert, alias Berci és két társának Frank Papp-nak és Darázsi Zsolt-nak a munkához, a feladathoz való hozzáállása. A tökéletességre törekvés szükséges ahhoz, hogy a technikából a maximumot hozhassa ki a pilóta az úttalan utakon a fizikai határok közelében autózva, amikor a siker, de akár az élet-halál is azon múlik,hogy az utolsó csavarig tökéletes-e a gép? Erről a versenyautóban materializálódó magyar sikerről, a minden igazi nagy eredmény mögött húzódó életfilozófiáról, a munka feltétlen szeretetéről, és a feladat iránti csendes elköteleződésről szól ez a portrénk.
A filmet támogatta a TVEL orosz fűtőanyag gyártó vállalat.
Ha valakit jobban érdekelne maga az autó, annak ajánljuk ezt a cikket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.